Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

Κυριακή

Μου αρέσουν οι Κυριακές, είναι επίσημο.
Τελείωσα πρωί από τη δουλειά- απαξιώ να κλαφτώ για κάτι τόσο αισιόδοξα προσωρινό. Νοητά ετοιμάζω τα μπογαλάκια μου. Πτυχίο, μεταπτυχιακό, το πρώτο μου νοίκι απ΄την τσέπη μου, γενικά ρεκτιφιέ σε εαυτόν και αλλήλους, στόχος επετεύχθη.

Θα ήθελα να μην νυστάζω τόσο,και να πιώ ένα διπλό ελληνικό μέτριο παρέα με το βιβλίο μου, αλλά τα ματόκλαδά μου κλείνουν. Χαρούμενος καθρέφτης. Όταν είμαι Καλά, είμαι πολλές φορές Καλά.

Έχω πολλές ανοησίες να γράψω αλλά δε λειτουργεί το μυαλό μου τώρα. Τραγουδάκι γαλλικό που μ' αρέσει- καιρό είχα. Το κλιπ μαγνητικό.



Foule sentimentale
On a soif d'ideal
Attiree par les etoiles, les voiles
Que des choses pas commerciales
Foule sentimentale
Il faut voir comme on nous parle
Comme on nous parle

1 σχόλιο:

Ferdinand+Miranda είπε...

''Καλημέρα'' κι από μένα. Οι Κυριακές κατά κανόνα είναι καλές, αυτό σκεφτόμουν πριν ένα λεπτό.