Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2010

προλήψεις

Σε ονειρεύτηκα καθηγητή μου στη γυμναστική, να κάνουμε καυτό και παράνομο σεξ στα αποθηκάκια του λυκείου και στο γήπεδο. Μάλιστα.



Στο θέμα μας.

Ένας καθ' όλα προσεγμένος και σοβαρός κύριος μου εκμυστηρεύτηκε ότι δεν τρώει λευκή σοκολάτα, διότι την τελευταία φορά που έφαγε σκοτώθηκε ένας καλός του φίλος.

Ένας άλλος μεσήλιξ με παρακάλεσε να του φέρω ένα πιρουνάκι με τέσσερα δόντια, αντί γι'αυτό με τα τρία που ήδη είχε. Και όταν εγώ ευγενική και χαριτωμένη τον ρώτησα γιατί αυτό, μου απάντησε με φυσικότητα, σαν να ήταν εύλογο, ότι ούτε εκείνος ούτε κάποιο άλλο μέλος της οικογένειάς του, τρώει με πιρούνι που έχει τρία μόνο δόντια.

Ο αφεντικός μου (Λη το καπιταλί, που λέει κι ο Κωσταντάν), ρίχνει στα κρυφά ζάχαρη στο κατώφλι του μαγαζιού για να μπει κόσμος.





Αυτά και χωρίς άλλα, είμαι εξαντλημένη σήμερα.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mikres -xaritwmenes- istories apo tin mikri kreperi stou psiri!Na min ypirxe kai o m###kas o Kapitalee na mas xalaei tin aisthitiki.

Ps:Ersaki mou kouragio..
Ps2:wraio to blog


Pantoflas

Ferdinand+Miranda είπε...

kale, pou mas ksetrupwse toutos? mpou, m aresoun oi ''prolipseis'', einai sxedon anatrixiastikes vasika.

ροδάκινο είπε...

Ω, να λείπει το κουράγιο, ετοίμασέ μου σφηνάκια στο Νησί..
Μερσί πολλά ντάρλινγκ!

Μπου, να τος να τος ο Κωσταντάν, από κει που δεν τον περιμένεις!

Μα γιατί δεν με ρωτά κανείς ποιον ονειρεύτηκα; Καμία περιέργεια πια; Φφφ.

marietta είπε...

poion oneireutikes??!?!!?!
a kai egw exw sigoura kapoies prolipseis alla den mou erxontai twra....

ροδάκινο είπε...

Ωω, και γίναμε πολλοί!

Δε σου λέω αμα δεν κάτσεις να αναρτήσεις κατιτίς, δε σου λέω.

Σε φιλώ πάντως, μπλε αλεπού!

caveman είπε...

Καλό μήνα!

Τι έγινε; Το κάναμε γαργάρα το καυτό ερώτημα με μια νέα ανάρτηση; Ε; Ε;

ροδάκινο είπε...

Ευχαριστώ και ανταποδίδω!

Εμμ, ποιό είναι το καυτό ερώτημα; Σ΄έχασα, με συγχωρείς.

Να προσθέσω μια που θίξαμε τη θερμοκρασία, ότι το όνειρο δεν αναφέρεται όντως σε καθηγητή μου, αλλά σε κάποιον που ονειρεύτηκα ότι ήταν λέει καθηγητής μου. Μ.

caveman είπε...

Μια που μιλάμε για όνειρα. Είδα αυτόν τον πίνακα σήμερα εδώ στο Λονδίνο, ο οποίος τιτλοφορείται "Το όνειρο"

Πόσο πολύ μου άρεσε!

http://www.flickr.com/photos/15270590@N08/3166199149/lightbox/

(βρήκα μόνο αυτή την όχι και πολύ καλή φωτογραφία).

Επίσης (αν και αυτό πάει στην πιο πάνω ανάρτηση) πιστεύω ότι ο κ. Τζούμας αντιπροσωπεύει εδώ και καιρό αυτή την κενότητα του καλλιτεχνικού μικρόκοσμου. Και τι έχει κάνει δηλαδή στη ζωή του για να είναι διάσημος; Πλασάρισε απλά το μποεμιλίκι του σαν ένα καλό προϊόν! Και ούτε θεωρώ τυχαίο ότι τα βιβλία του είναι ΑΥΤΟβιογραφίες. Εύκολο πράγμα η αυτοαναφορικότητα και σπανίως πρωτότυπο, ειδικά αν οι συγγραφείς τους δεν έχουν αφήσει και κάτι καλύτερο πίσω τους!

Αυτά,

κις από το παγωμένο σπίτι!