Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

θέλω θέλω

Δεν βρίσκω ποδήλατο κυρίες και κύριοι, δεν βρίσκω ποδήλατο.

Γύρισα ό, τι υπήρχε σε fiets-ο-πωλείο και τίποτες. Με πενήντα ευρά ένα ανδρικό, που δε θέλω να σκέφτομαι τι θα συμβεί στα lady parts μου έτσι και γλιστρήσω και μπατάρω με το όχημα, ένα σαραβαλάκι για νάνους που όπως είπε και ο κύριος που τα πουλάει «χο χο, ιτς νοτ βε μπίγκες γουαν!» με εβδομήντα πέντε ευρά, και πάμε ανεβαίνοντας από τα εκατόν πενήντα σε κάτι πολύ όμορφα μεν, αλλά. Και δεν είναι μόνο το ποδήλατο, θες και κλειδαριά καλή γιατί τα κλέβουν αβέρτα, θες και φωτάκι μπρος πίσω που πολλά μεταχειρισμένα δεν έχουν, θες και καλαθάκι ή τσαντούλες για να κουβαλάς τα διάφορα, πφ!

Είμαι να σκάσω. Θα πάω και αύριο, μου είπε ότι θα του φέρουν κι άλλα. Όλοι έχουν το ποδηλατάκι τους εδώ, ποδήλατα σε όλα τα σχήματα και τα χρώματα, σαράβαλα, ρετρό, σπορτίφ, κοριτσίστικα με λουλουδάκια και κουδουνάκια, μασίφ ανδρικά, δείξε μου το ποδήλατό σου να σου πώ ποιος είσαι.

Από αύριο με βλέπω να το κόβω με τα πόδια, γιατί έχω ξεπαραδιαστεί στα λεωφορεία πήγαινε έλα με δύο ευρώ τη διαδρομή.



* θέλω θέλω, πέντε έξι μπιφτέκια, μεγάλα σαν πίτσες, χοντρά σαν τσουρέκια, θέλω θέλω θέελωω:

Ο Γαργαλιστής, για το φίλο μου που του αρέσουν τα παραμύθια.


8 σχόλια:

Ferdinand+Miranda είπε...

e geia sou* sou euxomai na vreis to pio teleio podilato! de to vrikes akoma giati to pio teleio de vrisketai efkola nte!!

p.s. me tromazei afto to tragouououdiiiiii****

*****polla polla louloudakia*******

margkw είπε...

Geia sou geia sou..Pou eisai stin ollandia?Giati den briskeis podilato?
:/

ροδάκινο είπε...

Στο Leiden είμαι, μερικές μερούλες τώρα. Εσύ;

Μας έκανε κονέ η Miranda!

Έλα ντε, γιατί δε βρίσκω; Είναι όλα πολύ ακριβά.. Αύριο θα βρω, το χω βάλει σκοπό.

Γεια σου!

caveman είπε...

Γιατί δεν ψάχνεις από καμιά αγγελία; Θα σου βγει και φθηνότερα και μπορεί να πετύχεις κάτι καλό, ε;

Άντε καλές βόλτες...ζβιιιιιν!

margkw είπε...

εγώ είμαι eindhoven και βρήκα αμέσως..
λοιπον τσέκαρε εδώ..http://www.marktplaats.nl/
και μπορεις να γραφτεις και στην isn list για κάθε είδους αγγελίες..
http://listserver.tue.nl/mailman/listinfo/isn
ευχομαι να βγαλεις ακρη!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Κοίτα να βρεις άμεσα και κράτα και μια καβάτζα για μενα γιατί με βλέπω άμεσα να έρχομαι για μόνιμη εγκατάσταση στα μέρη σου. Κόκκινο το θέλω, να ξέρεις!

ροδάκινο είπε...

Παιδιά, βρήκα ποδηλατάκι! Θέλει μια επιδιορθωσούλα αλλά τσουλάει και είναι δικόοοοοο μου!

Γ+Δ μου, δε θα σου έπαιρνα ποτέ άλλο χρώμα ντάρλινγκ! Άντε έλα!

Takis X είπε...

Κοιταξε μην στο κλεψουν. Ενας φίλος μου μέσα σε 2 μήνες εχασε και τα 2 ποδήλατα που είχε..Καλόφόρετο πάντως.