Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Σασί


Ψες μου μάθανε πόκερ. Απλό. Τα βλέπω, ποντάρω, κουλ.
Σήμερα το λοιπόν, μαζευτήκαμε να παίξουμε πέντε άτομα με μάρκες. Είχα καλό χέρι, είχα και την τύχη και την άγνοια του πρωτάρη, όλα καλά. Εκεί που με μισούσε το τραπέζι γιατί έκανα πυργάκια με τις μάρκες, μοιράζει o Risky, και έχω δύο Άσσους. Εδώ είμαστε λέω, ήμουνα και μπιγκ μπλάιντ, ποντάρω, περιμένω. Στο δεύτερο γύρο, φολντ η Ρεμπέκα, οι άλλοι δύο είχανε χάσει, οπότε μένω εγώ κι ο καγκουρομαστούρης που λέγαμε.

Δύο άσσους εγώ στο χέρι, δύο δεκάρια στο τραπέζι, καλά είμαστε λέω. Raise αυτός call εγώ. Όταν πέφτει και το τελευταίο χαρτί, μου λέει ο τύπος, all in. Επειδή το παπαράκι μπλόφαρε συνέχεια, και επιπλέον τα είχε ήδη χάσει όλα μια φορά και ξαναμπήκε, λύσσαξε κι ο ντίλερ να φωνάζει raise και raise, δε γαμιέται λέω, όλα μέσα.

Full house το παπαράκι.

Και νευρίασα. Νευρίασα γιατί όλο έτσι κάνω, και δε μιλάω για το πόκερ. Προσέχω προσέχω και κάποια στιγμή ενώ χιλιάδες καμπανάκια στο κεφάλι μου χτυπάνε υστερικά, τα ποντάρω όλα και μένω πάντα σασί. Ενώ το ξέρω ότι θα φάω τα μούτρα μου, ενώ είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο ότι δεν πρέπει να το κάνω, είναι λες και πέφτει το ανοσοποιητικό μου και μαζί ό, τι συναισθηματική άμυνα έχω, και θέλω απλώς να το κάνω, όχι τόσο γιατί το θέλω όσο γιατί ξέρω ότι είναι λάθος.


Και τι να κάνεις, να μη τα ποντάρεις όλα; Θέλω να τα ποντάρω όλα γιατί θέλω να τα μαζέψω όλα. Ή του ύψους ή του βάθους λοιπόν;  

5 σχόλια:

Πασχαλίτσα Τιμωρός είπε...

Δεν κατάλαβα τίποτα..Τίποτα όμως!! Είμαι από αυτούς τους άσχετους που ο τζόγος της χρονιάς είναι να παίξουν 31.Με φασολάκια. Και χάνουν..
Το μόνο που καταλαβαίνω από ποκερ είναι ότι πρέπει να φοράς ψαρωτικό καπελάκι και γυαλί..

ροδάκινο είπε...

Χαχα, τώρα που το λες και γω έπαιξα 31 με φασολάκια φέτος!

Μη ψαρώνεις, άκουγα κι εγώ πόκερ και σκιαζόμουνα- είναι πιο απλό από ότι ακούγεται τελικά!

Γεια σου πασχαλίτσα!

ID είπε...

Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι σε μια παρέα που παίζει πόκερ πάντα υπάρχει ένα κορόϊδο. Αν στα πρώτα είκοσι λεπτά δεν το 'χεις εντοπίσει...

Το πόκερ ποτέ δεν ήταν απλό, καλό μου..

Ferdinand+Miranda είπε...

kale:

http://www.youtube.com/watch?v=4qPgrCFcwFk

ροδάκινο είπε...

Πρίν προσβληθώ να σου πω ότι το κορόιδο είχε προ πολλού αποχωρήσει.

Και χτυπάω το κεφάλι μου που δεν είσαι εδώ να με μυήσεις στα μυστικά του, είμαι βέβαιη ότι θα ήσουν ό τέλειος προφέσορας.

Όμως εδώ δεν έχει ελάφια..