Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Con mi dedo hago el fuego

Όταν είπα στην Ε. πόσο φυσικά γίνονται τα πράγματα εδώ, και πόσο με ενθουσιάζει που αισθάνομαι “in largul meu” που λένε οι Ρουμάνοι, δηλαδή “στο εύρος μου” υποθέτω, στον τόπο μου, σε αντίθεση με την προηγούμενη παραμονή μου στα εξωτερικά, μου είπε ότι εγώ έχω αλλάξει, και δεν έχει να κάνει με το μέρος.

Είναι λοιπόν η ευτυχία προσωπική επιλογή; Αποφάσισα να είμαι ικανοποιημένη με αυτά που έχω, ή έχω αυτά που με ικανοποιούν; Σίγουρα υπάρχει αντικειμενικά μια ομορφιά, στο καινούριο, στην πολυπόθητη προοπτική μέλλοντος κυρίως, αλλά μήπως δεν υπάρχει παντού η ίδια ομορφιά; Πού είναι όλα πια τόσο γνώριμα και μίζερα, και πού δεν μπορείς τάχα να βρεις ένα δρομάκι; Θα μου πεις, σε αλλουνού τον κώλο εκατό ραβδιές.

Μα δεν είμαι ο ίδιος άνθρωπος παντού; Γιατί έχω αυτή την ανάγκη να μετακινούμαι σαν παλαβό από δω κι από κεί, ευχόμενη να κουμπώσω κάπου; Ίσως ζαλίζομαι τόσο με τους έρωτες γιατί μόνο έτσι νιώθω να ανήκω κάπου.

Όταν μ’ αγαπάει κάποιος άλογα, χωρίς απορίες, από ανάγκη, μόνο τότε.

Τα Χριστούγεννα στο Νησί μας ρώτησε όλους η Σιλβίν τι είναι για μας η κόλαση. Σκέφτηκα αυτό το “Οι άλλοι είναι η κόλαση”. Είναι φορές που τρελαίνομαι από το πόσο τους έχω ανάγκη. Σε ένα σχόλιο εδώ, σε ένα γειά στο δρόμο, σε ένα όμορφο βράδυ.

Στη σχολή ανακάλυψα ότι χωρίς τους άλλους δεν υπάρχει μνήμη. Οι αναμνήσεις εξυπηρετούν στην συναναστροφή, ή στην απομόνωση ακόμη- αλλά πάντως υπάρχουν μόνο συσχετιστικά.

Σήμερα ποδηλάτες αστυνομικοί έγραψαν έναν νεαρό- οφθαλμόλουτρο γιατί δεν είχε φως στο ποδήλατο. Είναι να μην μειδιείς έστω;




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=40tS5WB-j-c

voor jou! (που σύμφωνα με την έγκυρη πηγή του γκουγκλ σημαίνει ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!)
2(θε μου πόσο χαίρομαι που δε μεταφράζω αλβανικά!)
3(ο νίκος χθες έφυγε για new orleans... έτσι για να σας τη μπω θα κάνω πάρτυ και θα γκρεμίσω την πολυκατοικία! και μετά θα τα φτιάξω με το τζαζίστα που του ζήτησα να μου φέρει!)

Ανώνυμος είπε...

εε μόλις σκέφτηκα πως καλό θα ήταν να σου διευκρινίσω πως το voor jou είναι ολλανδικό και ουχί οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστείς!

ροδάκινο είπε...

βρε ανώνυμη μαιμού, γιατί ποτέ τα σχόλιά σου δεν έχουν καμία επαφή με τα πολυδουλεμένα μου κειμενα; Ε;

Σε ρωτώ!

Λολ.