Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

αντι καταπληκτικά

Ένας καθηγητής μου εδωνά είπε το εξής,

Slightly depressed is the best you can get from life.

Διότι λέει, δεν υφίσταται άνθρωπος απόλυτα ικανοποιημένος, ευτυχής, πλήρης- όσοι διατείνονται ότι όλα είναι «τέλεια» χαμογελαστοί και στιβαροί, μάλλον αποτελούν τμήμα κάποιας άλλης ψυχοπαθολογικής κατάστασης. Ποιός δεν έχει ένα ευαίσθητο σημείο, κάτι που σκέφτεται όταν πλένει τα δόντια του και αναθεματίζει που άλλη μια μέρα το σέρνει σιωπηρά; Οπότε το καλύτερο που μπορείς να ελπίζεις, το «φυσιολογικό» (λέξη ταμπού για τους ψυχολόγους), είναι μια κατάσταση ελαφριάς κατάθλιψης, μιλώντας φυσικά για ένα ενδεικτικό διάστημα χρόνου.

Μου λείπουν λίγο οι δικοί μου άνθρωποι. Η μαμά μουλάρωσε και δεν παίρνει πια δεν τηλεφωνεί, οι άλλοι ή με παίρνουν όταν δεν μπορώ να μιλήσω, ή δε με παίρνουν καθόλου, ή μου στέλνουν μικρά εξερευνητικά μέιλ. Κυρίως αισθάνομαι περίεργα που μαθαίνω τα νέα τους αργοπορημένα.

Και παρόλα αυτά, τρελαίνομαι να πηγαινοέρχομαι με το όχημα, ζεστοί άνθρωποι οικείοι, όλα επιτέλους όμορφα και ήρεμα, χωρίς ύψος και χωρίς βάθος. Στη σχολή είμαστε στο πρελούδιο, μα σιγά σιγά μεγαλώνω, γίνομαι κι εγώ ένας κομπλεξικός ψυχολόγος.

Τίποτα δε με ικανοποιεί περισσότερο από την παντοδυναμία που νιώθω όταν εγώ αντιλαμβάνομαι το μετακείμενο του λόγου κάποιου ενώ εκείνος δεν μπορεί. Αν χειρίζομαι κάποιον άλλο έχω την ψευδαίσθηση ότι μπορώ να χειριστώ κι εμένα.

Σαν παιχνίδι.







To πρελούδιο είναι μουσικό κομμάτι σχεδιασμένο να παιχθεί ως εισαγωγή πριν από μια σύνθεση. Στην πρωταρχική του μορφή, το πρελούδιο λειτουργούσε περισσότερο ως άσκηση των μουσικών πριν την εκτέλεση του κυρίως έργου, καθώς και για το κούρδισμα και τη σταθεροποίηση των οργάνων. Για το λόγο αυτό είναι σύνθεση ελεύθερη στη δομή και περισσότερο αυτοσχεδιαστικού χαρακτήρα.

4 σχόλια:

Takis X είπε...

Η μοίρα του ανθρωπου είναι ο χαραχτήρας του..Τι τα θές..Είμαστε εκείνος ο στίχος που λέει "δεν ζούμε με οτι εχουμε, αλλα μ`αυτό που λειπει..

Ferdinand+Miranda είπε...

kalimera. anikwntas se mia apo tis black lists xairomai pou akouw nea sou. edw exoume arxisei na giortazoume. polu polu wraia arxi kai video****** filia filia kai filia**

Ferdinand+Miranda είπε...

mpou, egw eimai pali. gia kapoio logo de mou vgazei to blog sou stous anagnwstes, mono to mail. exeis kanei kati? filia**

ροδάκινο είπε...

ela mou nte, kati exw kanei kai de kserw pws na to ksekanw!

prospathisa na allaksw to mail tou blog otan ekana to kainourio kai exei vgei enas xamos twra!

ax auth h texnologia,
xe.

filia mpou mou.

ps: mhn anisixeis oson afora ta parapanw, sas perimenw pws-kai-pws!