Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Έγινα Λούης


  Άρχισα το τρέξιμο , ακούμε με την Ίνες death in Vegas και μετράμε δευτερόλπτα τρεχούμενα.
Οι φίλοι κόβουν το κάπνισμα.

Εισαι ερωτεμένος, γλυκα δοσμένος στη μικρή Ινδιάνα. Και είμαι τοσο στον ρομαντισμό εθισμένη, που μονο να σε έχω θέλω, φαντασιώνομαι μέλη και στόματα δροσερά, σε αργή κίνηση το σαγόνι σου να κινείται και η απόλαυση της ασημαντότητάς σου. Πως δεν σε ξέρω, πώς το κορμί σου δεν με ξέρει, πώς είμαι ασφαλής γιατί δεν έχω αναγκή να σε συγχωρώ- συνέχεια και παρ'όλα αυτά να σε συγχωρώ.


Ρούφηξα την κάθε λέξη σαν μέλι νωπό,

τα μαλλιά σου μυρίζουν ομορφιά, χαμογελάς και θέλω να φιλάω το λαιμό σου σαν πιτσιρίκι ανίδεο, μάτια αμυγδαλωτά και λαγώνες λαξευμένοι, κι όμως μου φτάνει να ακουγόμαστε.


"Η νεάνις αυτή, ήτο ευειδής και χαρίεσσα. Εις μίαν στιγμήν δε, ενώ περιεστρέφετο επί των χειρών, με τους πόδας της εις τον αέρα, εσχίσθη, εν αγνοία της, η περισκελίς  της εις καίριον σημείον, εις τρόπον ώστε, εις ωρισμένην φάσιν της ακροβασίας, να φαίνεται το αιδοίον της ευκρινώς. Εντεύθεν η εξαίρεσις, εντεύθεν η γοητεία. Διότι, εις το γεγονός ότι διεκρίνετο το ερωτικόν της όργανον, ωφείλετο η απόσπασις της προσοχής των δεκαπέντε θεατών από το αερόστατον. Όλοι οι άλλοι είχαν τα όμματά των εστραμμένα συνεχώς προς την μεγάλην σφαίραν." 

 Αργώ, ή πλούς αεροστάτου, Εμπειρίκος Ανδρέας
 







6 σχόλια:

ροδάκινο είπε...

Ούτε εγώ βγάζω νόημα μεγάλο, πέρα από το προφανές δεν αντέχω θέλω κι άλλο στοιχείο, και να προσθέσω ότι,
ε ναι λοιπόν,

ήμουνα γκολ όταν το έγραψα!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εχεις ξεφυγει ε? Για κάτσε να ερθω να σε στρωσω λιγακι!

Καλημέρα

ροδάκινο είπε...

χαχαχαχ, έλα ντε, έλα ντε...!

χελπ!

Καλημεεερα

Ferdinand+Miranda είπε...

mpou* mpravo pou egines gol kai zit-zit-zitw ta swmata!

ροδάκινο είπε...

ε ρε ρεζίλια..

Ανώνυμος είπε...

έχω πέσει χάμω από τα γέλια! πουλάκι μουυυυ! και σε μένα κοκκίνιζες όταν τα λεγες! λάικ λάικ! τρελό λάικ!!