Κυριακή, 8 Μαΐου 2011

Ερωτικόν,



Με αφορμή ένα τραγούδι, ένα μουχλιασμένο αγαπώ σε  και το επερχόμενο καλοκαίρι.

Το ποδηλατάκι μου είναι πλέον κόκκινο. Μια που μ’ αγαπάω και μια που σ’ αγαπάω. Και τα δύο μαζί δεν πάνε φαίνεται. Αχ, τόση τρυφερότητα δεν ξέρω τι να την κάνω, ιδού το πρόβλημα. Και δώστου να τιτιβίζουν τα Ολλανδικά πετούμενα εις ένδειξιν ελπίδας νέας- αλλά που εγώ. Πίσω πολύ.

Σώνονται οι μέρες σώνονται, κι αχ πως σοβάρεψαν  τα πράγματα. 

Κι εξόν αυτού πανάθεμά σας, βλέπω και μπλογκικά μιαν ατμόσφαιρα τιτιβιστική και πολύ αγχώνομαι. Σοβαρεύουν τα πράματα λεμε, θα ξεχάσω εγώ το καλοκαίρι που με φοβέριξε ο παππούς να βρω ενα παλικάρ να παντριφτώ; Ξεχνιούνται αυτά;

 Έλα που παρά την πίκρα που ξεβγάζεται λίγο λίγο δε νιώθει το ψυχούλι μου έτοιμο για νέες περιπέτειες. Γιατί μετά από τα γνωστά τα σοβαρά τι άλλο θα μου συμβεί δηλαδή, που πάω και λυσσάω για τα μάτια του κάθε Λουξεμβουργιανού κόμη. Κι όλα για το Θεαθήναι, που μου πε κι ο φίλος μου ο Γ. 
Χρυσό παιδί.

Να μη θυμηθώ που όλοι μου οι φίλοι πέρασαν τη γραμμή αυτή τη διαχωριστική κάποτες, και είναι και τσι μοδός αυτό τελευταία- ας με συγχωρέσει το πλάσμα. Όλα μαζί, άντρες γυναίκες  φίλοι κι εραστές, και δεν ξέρεις από ποιον να φυλάς τα οπισθιά σου σήμερον ημέρα. Και να ξαναθυμηθώ τον παππού μου που βλέπει στη Μενεγάκη τα παρέιντ εσωρούχων κι αναθεματίζει που γίναν ένα ρεζιλίκι οι γυναίκες σήμερα. Ξέρει ο παππούς, είναι κάλτιβέιτεντ, αμ δε. Ομιλεί και γαλλικά, «λα πόγτ, λα φεντέτγ, λε καγιέ».

Ένας λύκος κάθε βράδυ μου τηλεφωνάει, λέει πως είναι άγριος κι ότι θα με φάει.

 Δεν είναι τίποτες, όπως τα λέγαμε, περνώ τον καιρό μου με πιο πολλά πώς και γιατί απ’ ότι τα παιδιά της γειτονιάς μου, κι έπειτα ψάξε βρες, πολύ μεταγνώση, πάνω κείμενο και μέτα κείμενο και λίγο εδώ και τώρα. Πάραυτα κάποια βελτίωσις υπάρχει, έχομεν ελπίδες.


4 σχόλια:

Takis X είπε...

Ασφαλώς κι εχουμε ελπίδες γλυκό μου Ροδακινο..

(κέφια διακρίνω . Πολύ ωραία)

ροδάκινο είπε...

κέφια κέφια κέφια

όλο λέω να σας ακούσω στο ράδιο κι όλο δεν προλαβαίνω,

μεσιέ!

Ferdinand+Miranda είπε...

to latrevw afto to tragoudi. kai i chloe trelathike me to ''psuxouli''. den kserw -klassika- ti na pw. tha se kanw therapy me thalassino nero egw kai tha ideis*****

ροδάκινο είπε...

Therapy not needed.

Το ψυχούλι είναι καλά, μακράν καλύτερα από ποτέ.

φιλί και στα δύο σας