Τετάρτη, 11 Μαΐου 2011

Σειρά μου


Όπως εύστοχα ρώτησε ένας ασθενής μιας συμφοιτήτριας, νάρκισσος πρωταθλητής σκακιού με control issues και ολίγον Asperger,

“Some chess players play the board, and some play the man; which one do you play?”

Δεν είναι έτσι; Κάποιοι παίζουν το παιχνίδι, και κάποιοι παίζουν τον αντίπαλο. 

Υπάρχει λοιπόν μια κατηγορία ανθρώπων -αυτοί που εμένα μου κάνουν ματ σε τρεις κινήσεις- που είναι λες και ενστινκτωδώς γνωρίζουν πώς να σε κάνουν να υποταχτείς. Το λέει η καρδιά τους να σε παίζουν. Και δεν το κάνουν από κακία ή από σκοπιμότητα, απλώς είναι ο τρόπος τους να επιβιώνουν. Είναι κι άλλοι που μαθαίνουν τους κανόνες και πιστεύουν εσαεί στο Δίκαιο κόσμο.  Εγώ είμαι από τους δεύτερους.

Ο κίνδυνος είναι ότι οι τελευταίοι έλκονται κατά κύριο λόγο από τους πρώτους, και τούτο διότι αλληλοσυμπληρώνονται αναγκαστικά. 


Το ερώτημα εδώ είναι, ποιός από τους δύο κερδίζει το παιχνίδι;



(Ή μήπως είμαστε όλοι χαμένοι, όπως έλεγε και το Little miss sunshine;) 



Δεν υπάρχουν σχόλια: