Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

Κάτσε να σ’εξετάσω




Και ενώ εγώ έχω μια εβδομάδα να βγω απο το σπίτι και ακολουθώ το δοκιμασμένο μαμ-διαβασμα-νάνι, τόσο που κοντέβει να μου ξεκολήσει το πετσί και έχω δοκιμάσει όλες τις πιθανές ποζίσιον σε καρέκλα  γραφείο και πολυθρόνα, βουαλά άλλες δοκιμασμένες συνταγές για καλή επιτυχία στις εξετάσεις:

Ο Χ. Και η Μ. επειδή φαίνεται δεν άντεξαν το άγχος και την πίεση, έχουν ξοδέψει το μηνιάτικό τους σε χορταρικό και χάπια καφεϊνης (για να μπορούν να συνέρχονται και να χορταριάζουν κι άλλο), με αποτέλεσμα λίγες ώρες πριν την αποφράδα μέρα να μην έχουν ανοίξει βιβλίο. Έκλεισαν όμως εισητήρια για διακοπές.

Ο Β., που δεν έχει κάνει ούτε το προπόζαλ και έχει δύο μήνες καιρό να γράψει ολάκαιρη πτυχιακή, απολαμβάνει το Ολλανδικό αναποφάσιστο καλοκαίρι σε ρομαντικά ντινέρ με την καλή του φίλη S., καλό κρασί και φιλοσοφικό κουβεντολόϊ.

Η Ι. πάλι, επειδής με είδε έτσι τσιτωμένη, μου λέει, «άκου να δεις τι θα κάνεις. Το βράδυ που θα κοιμηθείς, θα βάλεις κάτω από το μαξιλάρι σού όλο το υλικό, σλάιντς βιβλία και σημειώσεις και θα κοιμηθείς απάνω τους!». Πιάνει σου λέει, το κάνει κάθε φορά.



6 σχόλια:

margkw είπε...

λολ.ρε αμα πιανει να το δοκιμάσουμε κι εμείς.γαμω το ολλανδικό καλοκαίρι τους και την Ολλανδία τρυς γενικότερα.Δεν ξενυχτάω κίολας διαβάζοντας, αλλά κι εγώ η δόλια προσπαθώ κατά την διάρκεια της μέρας.
Κουράγιο καλό μου ροδάκινο.το καλοκαίρι είναι κοντά!

Ferdinand+Miranda είπε...

mpou mou i fwtografia sou den fainetai, se mena toulaxiston... tha mpw kai meta. upomoni, upomoni, tha perasoun oi rimades oi meres kai meta tha eisai kourasmeni (ptwma) alla tha ta exeis kanei ola swsta. proteinw na ti methodo i. oso gia ta alla paidakia...makrua apo tis kakes parees!!! meta tha varane to kefali tous!!!!! se filw kai ksereis-ti-allo*

kstinion είπε...

λες αυτο με το μαξιλαρι να το κανω κι εγω;μας εχει πιασει το καλοκαιρι μαλλον...

Ferdinand+Miranda είπε...

aaa, ti patouni eina aftoooo!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγω το εχω ακουσει αυτο με το μαξιλαρι παντως. τζαστ σεην΄.

Ντουντ.

ροδάκινο είπε...

Μαργκώ μου καλή, πως πάει το εξέτασμα; έλα κι έχει και τα καλά του το Ολλανδικό καλοκαίρι, n' est pas?

Μπου μου όπως πάντα μια γλύκα, αλλα γιατί δε γράφεις κι έχουμε μείνει στο "πριν από πολλά χρόνια";

kstinion darling γουέλκαμ, και τι να πω, αν είναι ανάγκη μεγάλη κάντο και θα μείνει μεταξύ μας..

Ντουντ μου!! Καλά, όχι που δε θα το είχες ακούσει εσύ, κοτζάμ καποδιστριακό :) Θαν' έρτς ελλάδα να σε δώ η θα βρεθούμε σε κάποιο σύνορο;