Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

ντεντ έντ


Τελευταία σιχαίνομαι το μπλογκ μου, και τούτο γιατί το χω παιδαριωδώς μοιράσει σε φίλους και μη φίλους και τάχα μου φίλους, κι έτσι όταν, όπως καλή ώρα τώρα, είμαι εγώ κι εγώ, ντρέπομαι να γράψω. Ντρέπομαι, κι αν σταματούσα να ντρέπομαι και να διστάζω όλα θα ταν αλλιώς. Αλλά αυτό σου κάνουν οι κακές μνήμες, σε κάνουν να αμφιβάλλεις για την πάρτη σου. Κι όμως αλλιώς δε γίνεται- εγώ τουλάχιστον πρέπει σταδιακά και με κόπο πάντα να ανακτώ τα πόδια μου.

Σήμερα χάρηκα τόσο που βγήκα. Άκουσα εκπληκτική τζάζ, θυμήθηκα γιατί μ’αρέσει εδώ, και κυρίως γιατί το εδώ μπορεί να είναι παντού, αρκεί το εγώ να είναι στέρεο. Μέχρι το τέλος της βραδυάς έφυγε το κραγιόν μου, κόκκινο κόκκινο γιατί πιέζομαι να μεγαλώσω. Ερωτέυτηκα ένα κοντραμπασίστα απλά γιατί έκανε έρωτα στη μουσική του κι είχε εκείνο το λάγνο χαμόγελο που το βλέπεις μόνο σε μουσικούς κι ερωτευμένους. Θυμήθηκα πως υπάρχει κάτι κι έξω από μένα, κι έξω από σένα, κι έξω από την εμμονή μου και την πνιγηρή μου αγάπη.

Η απελπισία μου είναι τόση καμιά φορά. Και αυτό που δεν ξέρω πως να μεταδώσω, είναι πως ξεκινάει από μένα και τελειώνει σε μένα, πως έχω πλήρη συνείδηση των επιλογών μου και είμαι πάραυτα εγκλωβισμένη σε έναν εαυτό που θέλει να ανήκει. Δυσκολα αντέχει κανείς την ιδιοκτησία. Αντέχεται πιο έυκολα η απώλεια γιατί είναι αναπόφευκτη- η ιδιοκτησία είναι επιλογή.



2 σχόλια:

mathepeze είπε...

Μέσα από τις ελάχιστες αυτές στιγμές διαύγειας που μου επιτρέπει αυτή η περίεργη βραδιά, σε βεβαιώ ότι η λέξη «άξιζε» είναι ρηχή για να περιγράψει τη περιήγησή μου στην ιστοσελίδα γενικότερα, στα γραπτά ειδικότερα.

Τώρα, μιας και επέλεξα - σχεδόν τυχαία - να σχολιάσω σ’ αυτές σου τις σκέψεις, ομολογώ πως… αν δεις γραμμένο σε τοίχο το «Η απώλεια αντέχεται πιο εύκολα γιατί είναι αναπόφευκτη – η ιδιοκτησία είναι επιλογή», θα το έχω γράψει εγώ.

Αυτό και δυο – τρία ακόμη που έχουν θέσει την υποψηφιότητά τους για… στέψη, με την πρέπουσα σοβαρότητα...

Ferdinand+Miranda είπε...

Μου αρέσουν, όλα όσα λες, το τραγούδι, το κόκκινο κραγιόν, μέχρι και οι ετικέτες!