Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

alles komt goed


Ακούω  Tiersen και νιώθω να μου χει ανέβει η καρδιά στο λαιμό. Με πνίγει λίγο. Ήταν άσχημο να ακούω τραγούδια ίδια σε μια φάση τόσο άλλη. Δεν βρίσκω γύρω μου καμία σταθερά, καμία προοπτική. Και ζηλέυω τα όνειρα του, ζηλεύω τα δικά του 24 χρόνια. Να τα μας τώρα, αν νιώθω μαμά είναι καμπανάκι, μην το κάνεις μην το κάνεις μην το κάνεις- θέλω σαν τρελή να σε πάρω τηλέφωνο και να σε ρωτήσω, να το κάνω; Αλλά δεν ερωτούνται μεσιέ αυτά, και πόσο μάλλον εντός ετούτης της βαθυά λειψής δυάδας. Την οποία χρόνια τώρα απαρτίζω εγω, κι εγω. Και δεν μου έχει μείνει πολύ εγω για να το μοιράσω έτσι ασκεπτί.



Α ρε Μαρία, εξαιρετικό το τσιγάρο, εξαιρετικό. Μια βόλτα στην πανεπιστημίου στην υγειά μου και πατσίζουμε.



Έτσι που λες. Αλλά η εδώ δυναμική μου καριερίστα φίλη, μου λέει πως αυτη την απόφαση πρέπει να την πάρω μόνη μου, και όχι να μην ρωτήσω τη μαμά μου. Κι εγω σκέφτομαι- αλλά δε λέω γιατί δεν κάνει- ότι η απόφαση έχει παρθεί. Και το εναπομείνον μου κουράγιο είναι στον πάτο του καναλιού ήδη παραιτημένο- αυτοστιγμή σου λέω, σου εξηγώ.  

Θα θέλα να ήμουν σε μια εποχή άλλη, και να μπορούσα να περιφέρομαι με το δαντελένιο παρασόλι μου σε μια αγγλική επαρχία, με έναν καλό φίλο γάλλο και διανοητή, να μιλάμε για τον έρωτα. Για την πράξη του έρωτα, και το φεγγάρι που μόνο αν φαίνεται νοστιμέυει, τα χέρια του, τις θελκτικές του πλάτες και τους ανομολόγητους πόθους μας. Έτσι, με αυτη τη φρασεολογια, την ρομαντική κι αμόλυντη μέχρι ξερασμού. Και τις νύχτες να γράφω στο ημίφως για την σημερινή μέρα, τον περίπατο και την ιδεολογική μας διαμάχη.

Πιάνο. Η μουσική δεν μεταφράζεται σε λέξεις, το βρίσκω τόσο άδικο. Νυχτώνει εδώ είπαμε, δε σουρουπώνει εδώ, ποτέ στις Κάτω Χώρες. Εδώ που οι άνθρωποι παντρεύονται με συμβόλαιο ιδιοκτησίας. Αχ αλλά όταν μιλάει, έτσι υπεροπτικά και βάρβαρα, υψάυχεν και τόσο μα τόσο σίγουρος που θαρρείς  να έχει λύσει το μυστήριο της ανθρώπινης ύπαρξης- τί ζήλεια και τί πόθος με πιάνει. Άτιμη κάστα.



2 σχόλια:

margkw είπε...

:| στο μυαλο μου εισαι..

Takis X είπε...

Ωραιος ο ζαν τιρσεν .Τρε μελαγολικ ,αλλα πάντα ουσιώδης.Ωραια τα γραφεις ,`αρέσει.